.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت توسط عراق برای ورود زائران خارجی بعد از اربعین
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: با توجه به پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، دولت عراق برای ورود زائران اتباع خارجی محدودیت‌هایی اعمال کرده است.
اعمال محدودیت توسط عراق برای ورود زائران خارجی بعد از اربعین

به گزارش شمال نیوز ، رستم عیدی پور در گفتگوی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اعلام رسمی پایان مراسم راهپیمایی اربعین حسینی از سوی عراق، محدودیت‌هایی برای خروج زائران اتباع خارجی از ایران و ورود به این کشور از طرف مسئولان عراق ایجاد شده است.

 

وی با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، از مجموع حدود ۶۰۰ زائر غیر ایرانی و پاکستانی در مرز چذابه از ورود حدود ۲۰۰ نفر به ویژه مجردها به عراق جلوگیری به عمل آمد، افزود: در صورتی که اجازه ورود از طرف عراقی به آنها داده نشود، با تأمین اتوبوس به مقاصد خود برگشت داده خواهند شد.

 

عیدی پور در خصوص آخرین وضعیت جابجایی زائران ایرانی در پایانه مرزی چذابه می‌گوید: اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین حسینی به مقاصد مورد نظر مستقر هستند.

 

سرپرست فرمانداری دشت آزادگان با بیان اینکه جابجایی زائران تا اهواز به وسیله اتوبوس به صورت رایگان انجام می‌شود، ادامه داد: تعدادی اتوبوس برای جابجایی اتباع خارجی از مرز چذابه به مقصد تهران، قم، مشهد و اصفهان مهیا شده است.

 

به گفته عیدی پور، با پایان راهپیمایی اربعین حسینی، بخش قابل توجهی از زائران به کشور بازگشته‌اند و روزانه تعداد محدودی ورودی داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.